Uitreiking

‘Do tell’ wint PIM Marketingliteratuurprijs 2024

PIM erkent jaarlijks boek dat onmisbare bijdrage levert aan marketingvakgebied

'Do tell' wint PIM Marketingliteratuurprijs 2024

Uitgeverij LannooCampus is trots te melden dat Do Tell, geschreven door Bart Lombaerts, Ann Maes, Chris Van Gils en Frederik Picard, de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 heeft gewonnen. De prijs, uitgereikt door Platform Innovatie in Marketing (PIM), erkent jaarlijks een boek dat een onmisbare bijdrage levert aan het marketingvakgebied.

Jury prijst aanpak

De jury roemt Do Tell om zijn actuele en praktische aanpak van duurzaamheidscommunicatie, een thema dat steeds belangrijker wordt voor organisaties wereldwijd. Het boek biedt een helder en toepasbaar model, het D-spot model, waarmee marketeers authentieke duurzaamheidsverhalen kunnen ontwikkelen en delen. Dit model helpt organisaties om complexe duurzaamheidsvraagstukken op een gestructureerde manier aan te pakken, wat de praktische waarde van het boek verder onderstreept.

Inspiratie voor marketeers

“Do Tell speelt perfect in op de groeiende behoefte aan transparantie en geloofwaardigheid in duurzaamheidscommunicatie,” aldus de jury. “Het boek inspireert marketeers om duurzaamheid authentiek en effectief te integreren in hun strategieën en biedt diepgaande inzichten, verrijkt met praktijkvoorbeelden.”

Bundeling in marketing en communicatie

De auteurs, allen experts in marketing en communicatie, bundelen hun kennis en ervaring om een waardevolle gids te presenteren die niet alleen inspirerend is, maar ook direct toepasbaar in de praktijk.

Vorig bericht Locatie voor nieuw elektriciteitsstation Graetheide bekend
Volgend artikel Faillissementen in Groningen van afgelopen maand

Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!

Via onze partner managementboek.nl

Nu op WijNoordNederland

ECONOMISCHE DRUK EN FAILLISSEMENTEN

Meer dan 30 procent extra faillissementen in 2024